איילת רוזנפלד - Bizacademy

איילת רוזנפלד – יזמית, עוזרת לנשים בעלות עסק, יזמיות, יצירתיות ובעלות חזון להתמלא באנרגיה, השראה, מוטיבציה, ונותנת להן כלים במטרה להצליח כמו שהן רוצות להצליח.

איילת רוזנפלד

בעלים ומנכ"ל "משפחה בריאה" ו- "אישה יפה – נשים מנהיגות עסק" ומחברת הספר "מתחילים לאכול נכון".

בנוסף, מומחית בתזונה טבעית, בעלת תואר שלישי, Ph.D, בכימיה אורגנית מטעם האוניברסיטה העברית, ונטורופתית ומובילה לחיים מלאי אנרגייה ובריאים.

בשנת 2009 הקימה איילת את "משפחה בריאה" שבו היא עוזרת לאלפי אנשים לטפל בבעיות בריאות, להראות טוב ולהרגיש טוב דרך תזונה ואורח חיים בריא.

העסק התחיל מקליניקה קטנה שהיתה לה בבית, בה טיפלה בבני משפחה וחברים שהגיעו לטיפולים.

משם העסק צמח והתקדם מאוד.

מהר מאוד איילת הוציאה שפע של מוצרים כמו קורסים אינטרנטיים ללימוד אורח חיים בריא, תוכניות ליווי לירידה במשקל וטיפול בבעיות בריאות שונות, מועדון חברים, מוצרים דיגיטליים כמו ערכות דיסקים ו DVD שהיו מאוד מבוקשים בזמנו, ערכה כנסים וסמינרים מול מאות אנשים. רשימת התפוצה של איילת הגיעה לאלפי אנשים מאוד מהר והעסיקה צוות של מספר עובדים.

לפני מספר שנים, אחרי שאיילת חוותה שחיקה חזקה מהעשייה, ותקופה לא קלה בעסק, היא הבינה שהיא הלב של העסק שלה, ולכן האנרגיה הגבוהה שלה כבעלת עסק היא המפתח הכי משמעותי וחשוב כדי לייצר את ההצלחה שהיא באמת רוצה.

במהלך השנים האחרונות איילת יצאה למסע אישי כדי למלא לעצמה את הסוללה מחדש. למלא את עצמה באנרגיה. למלא את המצברים שלה.

היא עשתה עבודה פנימית עמוקה להבין למה הגיעה לנקודה הזו של שחיקה כל כך גדולה. היא למדה, קראה, עשתה קורסים, בדקה את עצמה וחקרה בעלי עסק מצליחים כדי להבין מה המרכיב שהיה חסר אצלה.

בדרך היא הבינה כמה חשוב וקריטי זה לפעול ממקום מלא אנרגיה כדי להצליח בעסק.

היום איילת מנהלת את העסק שלה, ואת עצמה כבעלת עסק, ממקום מלא באנרגיה. התשוקה שלה היום היא לעזור לבעלות עסק להצליח, לתת להן כלים, ידע, הכוונה ומוטיבציה להתמלא באנרגיה בדרך להצלחה העסקית, וללמד את החשיבות העצומה של סוללה מלאה שמאפשרת עסק מצליח וגדל  לאורך זמן.

קורסים

Phone: 1.800.123.4567
Fax: 1.800.123.4566
San Francisco, CA 94102, US
1234 Some St