בת חן שפירא - Bizacademy

יזמית, שחיה את עולם ההנחיה מזה 20 שנה, ופועלת מתוך אמונה עמוקה ברעיון שלכל אחד הזכות והאפשרות לממש את הפוטנציאל הגלום בו, להביא משמעות לעצמו ולסביבתו ולהתפרנס מזה בכבוד.

בת חן שפירא

נעים מאד. בת-חן שפירא.

אני מנחה. מנחה בהכשרתי, במקצועי ובעיקר בהווייתי.

בדיוק כמו רבים מבעלי המקצוע למדתי הרבה מאד דברים. אז אני גם מאמנת עסקית. ויועצת מקצועית. ומדריכה. וחונכת. ומורה. שמלמדת מנחים להנחות קבוצות ולנהל את העסק שלהם. וגם יזמית. חברתית. עסקית. יזמית תוכן.

במסגרת העבודה עם סטודנטים, עם יזמים ועם אנשים כמוני וכמוך, למדתי את 'עולם הסדנאות' מבפנים. לימדתי, הנחיתי, אימנתי וליוויתי מיזמים חברתיים, עסקיים, חינוכיים, חברתיים. פגשתי אנשים טובים באמצע הדרך. אנשים שמבקשים להביא לביטוי את הידע, לאפשר לאנשים להתפתח ולהתקדם בחיים. לשפר לעצמם ולאחרים את איכות החיים.

הידע שצברתי במהלך השנים יחד עם האמונה שמגיע לכל אחד לממש את הפוטנציאל שלו, האישי והמקצועי, גם במסגרת עסק עצמאי, הפגישו אותי עם ההכרח לחפש דרך חדשה, עכשווית ורלוונטית שמאפשרת למנחי קבוצות וסדנאות "לתת מהלב בלי לתת את הלב" וכל זאת תמורת תשלום הולם.

מצאתי צורך לעדכן ולרענן רעיונות מסורתיים ולהתאים אותם לעידן הדיגיטאלי. עידן שההשפעה שלו עלינו, כבעלי עסק, ועל האינטראקציה עם הלקוחות הן בתהליכי השיווק והמיון והן במהלך הסדנאות עצמן מאתגרת את הדרך המקובלת. דרך שבמקרים רבים מחמיצה את השיח עם קהל המשתתפים בקבוצה כבר בשלבי התכנון והשיווק. חיפשתי דרך להתמודד עם אתגרי הטכנולוגיה, ולרתום אותם לטובת דרך שמאפשרת לבעלי עסקים לקדם את העסק שלהם לעזור לאחרים.

הקמתי את קו מנחה לפיתוח עסקי כמענה מגוון למנחי קבוצות וסדנאות שמוגש, בשילוב בין סדנאות פרונטאליות למוצרי מידע דיגיטאליים, כשבמרכזו אתר אינטרנט גדוש בתכנים שהפך למאגר התכנים הנגיש והרחב ביותר בעברית, עשיר בתכנים וכלים פרקטיים בשפה עממית ופשוטה בגובה העיניים לתועלת ניהול הקבוצות, שיווק הסדנאות וניהול העסק.

אני נוכחת לגלות שהכלים הדיגיטאליים, מעבר להיותם ייצוגים של הקידמה, שמבשרים גם על תהליכי שינוי ומגמות חדשות שלא פוסחות על עולם הסדנאות, הם אמצעים להנגיש חומרים מקצועיים בתפוצה רחבה שמאפשרת לצרוך אותם בהשקעה כספית שווה לכל נפש.

 

מה אני ולמה כדאי ללמוד ממני?

יזמית, שחיה את עולם ההנחיה מזה 20 שנה, ופועלת מתוך אמונה עמוקה ברעיון שלכל אחד הזכות והאפשרות לממש את הפוטנציאל הגלום בו, להביא משמעות לעצמו ולסביבתו ולהתפרנס מזה בכבוד.

אמונה זו, יחד עם הידע העצום שצברתי, הפכו לעיקר העשייה המקצועית שלי. עשייה ששמה במוקד את האפשרות לממש פוטנציאל בכלל, ואת הפוטנציאל העסקי הגלום בעבודה קבוצתית משותפת בסדנאות בפרט.

אחרי מחקר אוטודידקטי בלתי פורמאלי שנמשך כשני עשורים, למדתי מבפנים, כמו 'אנתרופולוגית בתצפית משתתפת' את עולם הסדנאות והתהליכים שמאפיינים את הפועלים בו – מנחים וצרכנים.

על בסיס הידע הזה יצרתי ואני ממשיכה ליצור מיזמי תוכן ולפתח מודלים ייחודיים של פעילות מקצועית במטרה לפתח עסק עצמאי עם הכנסה סדירה לצד ובזכות שביעות רצון של לקוחות:

  • גרוּפּוֹלוֹגיה – מודל להנחיית קבוצות בסדנאות
  • גרוּפּוֹלוֹגיה ארגונית – מתודולוגיה לפיתוח ארגונים ש"יש להם עסק עם קבוצות"
  • גרוּפּוֹלוֹגיה עסקית – שמאפשרת לעסקים לשגשג על בסיס רענון תכנים והפיכה שלהם לתכנים מקוריים וחדשניים כדרך שיווקית של משיכת לקוחות, תכנון סדנאות והובלת קבוצות

 

בעלת MA בהנחיית קבוצות בשילוב אמנויות. ניסיון בהוראה של מעל 15 מחזורים של קורסים להנחיית קבוצות במוסדות להשכלה גבוהה.

יועצת מקצועית לפיתוח תוכן ופיתוח סדנאות, בעלת ניסיון עשיר בליווי הקמה ופיתוח יזמות בארגונים כגון המדרשה באורנים, המרכז היהודי ערבי לפיתוח כלכלי ומהות החיים (ברשות שרי אריסון).

מאמנת עסקית, בעלת רקע של ליווי והקמת מיזמים חברתיים, עסקיים וחינוכיים שמספקים שירותים מקצועיים בקבוצות ובסדנאות, מנחה ותיקה ומדריכה מנחים.

מנחה סדנאות למימוש הפוטנציאל האישי-מקצועי-עסקי למנחי קבוצות וסדנאות במודל משולב פרונטאלי-דיגיטאלי

יוצרת מיזמי תוכן ללא תשלום שמספקים מענה רחב, מגוון ועשיר לקהל מנחי הסדנאות בישראל – כנסים וירטואליים (כל אחד מהם כולל מעל 10 הרצאות של מומחים שמסבירים 'איך מרוויחים כסף מקבוצות וסדנאות?' ו'כלים אפקטיביים להובלת קבוצות וסדנאות' כ-2000 מאזינים כל אחד), האנציקלופדיה – מורים להנחיית קבוצות באקדמיה חולקים בגישה שלהם למושגי יסוד בהנחיית קבוצות), e-book ("מפוטנציאל בלתי ממומש לבעל מקצוע מבוקש" שקראו מעל 5000 בעלי מקצוע), מדריך לצרכני קורסים וסדנאות, אתר אינטרנט עשיר בתכנים וקבוצת פייסבוק תומכת.

מייסדת 'מרכז המעגל – הקמפוס הדיגיטאלי למנחי קבוצות וסדנאות', שמשמש כמרכז למידה אינטרנטי של כל מה שדרוש כדי להתפרנס בכבוד מקבוצות וסדנאות

Phone: 1.800.123.4567
Fax: 1.800.123.4566
San Francisco, CA 94102, US
1234 Some St