סודות הכתיבה השכנועית - להפוך מתעניינים ללקוחות - Bizacademy
דירוג [RICH_REVIEWS_SNIPPET stars_only="true" category="post" id="6594"] סיקורים

סודות הכתיבה השכנועית – להפוך מתעניינים ללקוחות

  • תיאור
  • תוכן קורס

​​בעל עסק, כמה כסף, זמן ומאמץ אתה משקיע כדי להכניס גולשים לתוך האתר שלך?
…וכמה אתה משקיע כדי שלא יצאו ממנו בלי לקנות?

בוא לגלות את סודות הכתיבה השיווקית השכנועית
והפוך בקלות את האתר שלך למכונת מכירות יעילה:

איך להשפיע ולשכנע גולשים באתר שלך – להפוך ללקוחות

בעלי עסקים, משקיעים המון כסף בהבאת גולשים לאתר שלהם –
על-ידי קידום אתרים אורגני, או על-ידי פרסום בגוגל אדוורדס, פייסבוק וכדו'…

אבל כאשר הגולש מגיע לאתר, הם לא מצליחים להפוך אותו ללקוח.

לתת לגולש לעזוב את האתר מבלי שיצר איתך קשר – זה כמעט כמו לזרוק כסף לפח.
זה כמו לשלוח אותו ישירות למתחרים. לא חבל??

  • אז אם גם אתה מרגיש שהאתר שלך לא מביא לך מספיקלקוחות
  • אם גם אתה מגלה שהגולשים באתרלא קונים את המוצר שלך ולא יוצרים קשר
  • אם גם אתה מרגיש מתוסכל מכך שההשקעה באתר האינטרנט ובפרסוםלא מניבה תוצאות

אתה חייב ללמוד את הנוסחה לכתיבה שיכנועית יעילה – שמניעה לפעולה.
כתיבה שיווקית נכונה בדף הנחיתה יכולה להעלות את אחוזי ההמרה של האתר שלך במאות (כן, מאות) אחוזים.

אני רוצה להזמין אותך להשתתף בקורס חשוב ומרתק:

אמנות דפי הנחיתה – הנוסחה לכתיבה שיווקית שכנועית מנצחת

מהדורת און-ליין מיוחדת!

בקורס זה אני אחשוף את כל הסודות שיהפכו כל דף אינטרנט לדף נחיתה ממיר ומרוויח!

  • בקורס נלמד:
  • פסיכולוגיה של שכנוע והשפעה
  • איך פונים אל הלקוח ו"מושכים אותו" לתוך הטקסט
  • איך כותבים כותרותשישכנעו כל לקוח
  • איך "לעבוד" עלהתת-מודע של הלקוח
  • אילו אלמנטיםחייבים להיות בדף הנחיתה שלנו
  • אילו אלמנטיםמזיקים לדף הנחיתה
  • איך מארגנים נכון את דף הנחיתה
  • מה למעלה, ומה למטה
  • מה אורך הטקסטהכי יעיל כדי ליצור מכירה
  • מהן המילים הכיממירות
  • מה לא להגידאף פעם בדפי הנחיתה שלנו
  • 5 התנגדויות היסוד של כל לקוח
  • הנוסחה לריסוק כל התנגדות של הלקוח
  • איך גורמים ללקוח לקנות – עכשיו
  • איך גורמים ללקוח לקנותיותר
  • איך ממוססים את התלבטויות הלקוח "האם לקנות"
  • מהם "סוכנים מסיעיים להחלטת קניה"
  • ועוד הרבה…

אומנות דפי הנחיתה הוא קורס און-ליין

ובו 10 סרטי וידאו באורך כולל של כ-5 שעות.
קורס מקיף עשיר ומלא בתוכן יקר-ערך:
נוסחאות, שיטות, טיפים והרבה כלים מעשיים ויעילים ביותר,

שיעזרו לך בקלות להפוך מיידית כל דף נחיתה
– לדף ממיר, שיביא לך יותר לקוחות ויכניס לך יותר כסף.Top of Form

 

"אין ספק שזהו הקורס המקצועי והאיכותי ביותר בישראל"

בוא להקפיץ את אחוזי ההמרה של כל חומר פרסומי שלך:
מודעות, דפי נחיתה, מיילים שיוקיים, סרטוני וידאו וכד׳.

 

מה אומרים המשתתפים בקורס:
״ההרצאה הייתה פשוט מעולה עם המון המון תוכן… יצאתי מההרצאה עם תחושה של "קיבלתי מתנה" שתקפיץ ותשדרג לי כל קמפיין שאני מרים בהווה ובעתיד, שווה כל שקל (ויותר). אני באמת חושב שכל מי שלוקח יצירת הכנסה מהאינטרנט ברצינות חייב את ההרצאה הזאת, לפני שהוא בכלל מתחיל כי אין לי ספק שזה יחסוך לו המון זמן, ניסוי וטעייה ובעיקר כסף. אם תעשה הרצאות נוספות אני אהיה הראשון שארשם. ״ יגאל בן עטייה

 

״וואוו. מדהים, מדהים, מדהים. כל כך הרבה אינפורמציה מאירת עיניים, כל-כך הרבה תובנות בכל כך מעט זמן (וכסף). פתאום נפלו לי כל האסימונים. איפה היית לפני שנתיים כשפתחתי את העסק שלי?? תודה על הרצאה מאלפת ומעלפת.״ רונן לוריא

״4.5 שעות חלפו במהירות ומבחינתי יכולתי להקשיב לך עוד 4.5 שעות נוספות…

מדובר בידע בעל ערך שניתן להשתמש בו במיידי גם ע"י אנשים שאינם מגיעים מתחום השיווק. ההרצאה היתה מהנה, מרתקת ומעשירה.״ אורית ששון – אימון, ייעוץ וליווי עסקי

״ההרצאה הייתה מאוד מרתקת, מעניינת ומהנה. אני בטוחה שגם בשטח האפקטיביות היא תבוא לידי ביטוי די מהר. אתה אדם בעל ידע רב, ואני מחכה כבר להרצאות הבאות. אין ספק כשההרצאה משולבת בהומור ודוגמאות מהמציאות – היא מרתקת והזמן עובר מהר.״
שרון דה-בר

שאלות נפוצות:

למי מיועד הקורס לכתיבה שכנועית?

הקורס מיועד לכל בעל עסק או משווק שהאתר שלו הוא העסק שלו,

בין אם הוא מוכר ישירות באתר – או שהוא רק אוסף פניות מלקוחות.

בין אם הוא בונה ומתפעל את האתר בעצמו – או באמצעות בעלי מקצוע.

בין אם הוא מוכר מוצר או שירות שלו – או שהוא משווק מוצרים של אחרים

(שותף אפילייאט, למשל).

 

האם הקורס מעשי או תיאורטי?

"סודות הכתיבה השכנועית" הוא קורס מעשי ביותר!

שמעניק לך הדרכה מדויקת, כלים פרקטיים ושלל דוגמאות,

כיצד לשדרג את הטקסטים השיווקיים שלך (או לכתוב אותם מחדש) בצורה יעילה,

מניעה לפעולה ומשכנעת.

בקורס לא נעסוק בתיאוריות אלא בטכניקות מנצחות

שיביאו את החומרים השיווקיים שלך לרמה הגבוהה ביותר – מקצועית ושיווקית!

 

האם צריך לדעת לבנות אתרים או לתכנת?

לא. אנחנו לא לומדים לבנות (טכנית) דף נחיתה,

אלא לומדים מה ואיך לכתוב בדף,

מה הוא צריך לכלול מבחינת האלמנטים השונים כדי להשפיע על הגולש לפנות אלינו.

 

תוך כמה זמן אני אראה שיפור בדפי הנחיתה שלי?

מיידית. כשתיישם את הכלים המעשיים (והקלים לביצוע) שנלמד בקורס

תבחין מיידית בשיפור – כבר מהגולשים הראשונים באתר.


לא רק דפי נחיתה

את כל המידע רב הערך שנלמד תוכל ליישם לא רק בדפי הנחיתה שלך.
השיטות, הנוסחאות והטיפים שבקורס יהפכו גם את המודעות שלך, הניוזלטרים שלך,סרטוני הוידאו שלך (כן, כן, גם סרטוני וידאו!) וכל תקשורת עם הלקוחות (אפילו שיחת מכירה אישית אחד-על-אחד) –
למשכנעת יותר, יעילה יותר, ומכניסה יותר.

 

נ.ב.
זה יכול להיות אירוע משנה חיים עבורך ועבור העסק שלך.
השיטות, הכלים, והתובנות שתקבל בקורס, יכולים לחולל מהפך משמעותי בעסק שלך.
זכור: החוצץ היחיד בינך ובין ההצלחה שלך הוא…אתה.

אז אם אתה מתלבט מה לעשות – התשובה היא "לעשות"!

​​בעל עסק, כמה כסף, זמן ומאמץ אתה משקיע כדי להכניס גולשים לתוך האתר שלך?
…וכמה אתה משקיע כדי שלא יצאו ממנו בלי לקנות?

בוא לגלות את סודות הכתיבה השיווקית השכנועית
והפוך בקלות את האתר שלך למכונת מכירות יעילה:

איך להשפיע ולשכנע גולשים באתר שלך – להפוך ללקוחות

בעלי עסקים, משקיעים המון כסף בהבאת גולשים לאתר שלהם –
על-ידי קידום אתרים אורגני, או על-ידי פרסום בגוגל אדוורדס, פייסבוק וכדו'…

אבל כאשר הגולש מגיע לאתר, הם לא מצליחים להפוך אותו ללקוח.

לתת לגולש לעזוב את האתר מבלי שיצר איתך קשר – זה כמעט כמו לזרוק כסף לפח.
זה כמו לשלוח אותו ישירות למתחרים. לא חבל??

  • אז אם גם אתה מרגיש שהאתר שלך לא מביא לך מספיקלקוחות
  • אם גם אתה מגלה שהגולשים באתרלא קונים את המוצר שלך ולא יוצרים קשר
  • אם גם אתה מרגיש מתוסכל מכך שההשקעה באתר האינטרנט ובפרסוםלא מניבה תוצאות

אתה חייב ללמוד את הנוסחה לכתיבה שיכנועית יעילה – שמניעה לפעולה.
כתיבה שיווקית נכונה בדף הנחיתה יכולה להעלות את אחוזי ההמרה של האתר שלך במאות (כן, מאות) אחוזים.

אני רוצה להזמין אותך להשתתף בקורס חשוב ומרתק:

אמנות דפי הנחיתה – הנוסחה לכתיבה שיווקית שכנועית מנצחת

מהדורת און-ליין מיוחדת!

בקורס זה אני אחשוף את כל הסודות שיהפכו כל דף אינטרנט לדף נחיתה ממיר ומרוויח!

  • בקורס נלמד:
  • פסיכולוגיה של שכנוע והשפעה
  • איך פונים אל הלקוח ו"מושכים אותו" לתוך הטקסט
  • איך כותבים כותרותשישכנעו כל לקוח
  • איך "לעבוד" עלהתת-מודע של הלקוח
  • אילו אלמנטיםחייבים להיות בדף הנחיתה שלנו
  • אילו אלמנטיםמזיקים לדף הנחיתה
  • איך מארגנים נכון את דף הנחיתה
  • מה למעלה, ומה למטה
  • מה אורך הטקסטהכי יעיל כדי ליצור מכירה
  • מהן המילים הכיממירות
  • מה לא להגידאף פעם בדפי הנחיתה שלנו
  • 5 התנגדויות היסוד של כל לקוח
  • הנוסחה לריסוק כל התנגדות של הלקוח
  • איך גורמים ללקוח לקנות – עכשיו
  • איך גורמים ללקוח לקנותיותר
  • איך ממוססים את התלבטויות הלקוח "האם לקנות"
  • מהם "סוכנים מסיעיים להחלטת קניה"
  • ועוד הרבה…

אומנות דפי הנחיתה הוא קורס און-ליין

ובו 10 סרטי וידאו באורך כולל של כ-5 שעות.
קורס מקיף עשיר ומלא בתוכן יקר-ערך:
נוסחאות, שיטות, טיפים והרבה כלים מעשיים ויעילים ביותר,

שיעזרו לך בקלות להפוך מיידית כל דף נחיתה
– לדף ממיר, שיביא לך יותר לקוחות ויכניס לך יותר כסף.Top of Form

 

"אין ספק שזהו הקורס המקצועי והאיכותי ביותר בישראל"

בוא להקפיץ את אחוזי ההמרה של כל חומר פרסומי שלך:
מודעות, דפי נחיתה, מיילים שיוקיים, סרטוני וידאו וכד׳.

 

מה אומרים המשתתפים בקורס:
״ההרצאה הייתה פשוט מעולה עם המון המון תוכן… יצאתי מההרצאה עם תחושה של "קיבלתי מתנה" שתקפיץ ותשדרג לי כל קמפיין שאני מרים בהווה ובעתיד, שווה כל שקל (ויותר). אני באמת חושב שכל מי שלוקח יצירת הכנסה מהאינטרנט ברצינות חייב את ההרצאה הזאת, לפני שהוא בכלל מתחיל כי אין לי ספק שזה יחסוך לו המון זמן, ניסוי וטעייה ובעיקר כסף. אם תעשה הרצאות נוספות אני אהיה הראשון שארשם. ״ יגאל בן עטייה

 

״וואוו. מדהים, מדהים, מדהים. כל כך הרבה אינפורמציה מאירת עיניים, כל-כך הרבה תובנות בכל כך מעט זמן (וכסף). פתאום נפלו לי כל האסימונים. איפה היית לפני שנתיים כשפתחתי את העסק שלי?? תודה על הרצאה מאלפת ומעלפת.״ רונן לוריא

״4.5 שעות חלפו במהירות ומבחינתי יכולתי להקשיב לך עוד 4.5 שעות נוספות…

מדובר בידע בעל ערך שניתן להשתמש בו במיידי גם ע"י אנשים שאינם מגיעים מתחום השיווק. ההרצאה היתה מהנה, מרתקת ומעשירה.״ אורית ששון – אימון, ייעוץ וליווי עסקי

״ההרצאה הייתה מאוד מרתקת, מעניינת ומהנה. אני בטוחה שגם בשטח האפקטיביות היא תבוא לידי ביטוי די מהר. אתה אדם בעל ידע רב, ואני מחכה כבר להרצאות הבאות. אין ספק כשההרצאה משולבת בהומור ודוגמאות מהמציאות – היא מרתקת והזמן עובר מהר.״
שרון דה-בר

שאלות נפוצות:

למי מיועד הקורס לכתיבה שכנועית?

הקורס מיועד לכל בעל עסק או משווק שהאתר שלו הוא העסק שלו,

בין אם הוא מוכר ישירות באתר – או שהוא רק אוסף פניות מלקוחות.

בין אם הוא בונה ומתפעל את האתר בעצמו – או באמצעות בעלי מקצוע.

בין אם הוא מוכר מוצר או שירות שלו – או שהוא משווק מוצרים של אחרים

(שותף אפילייאט, למשל).

 

האם הקורס מעשי או תיאורטי?

"סודות הכתיבה השכנועית" הוא קורס מעשי ביותר!

שמעניק לך הדרכה מדויקת, כלים פרקטיים ושלל דוגמאות,

כיצד לשדרג את הטקסטים השיווקיים שלך (או לכתוב אותם מחדש) בצורה יעילה,

מניעה לפעולה ומשכנעת.

בקורס לא נעסוק בתיאוריות אלא בטכניקות מנצחות

שיביאו את החומרים השיווקיים שלך לרמה הגבוהה ביותר – מקצועית ושיווקית!

 

האם צריך לדעת לבנות אתרים או לתכנת?

לא. אנחנו לא לומדים לבנות (טכנית) דף נחיתה,

אלא לומדים מה ואיך לכתוב בדף,

מה הוא צריך לכלול מבחינת האלמנטים השונים כדי להשפיע על הגולש לפנות אלינו.

 

תוך כמה זמן אני אראה שיפור בדפי הנחיתה שלי?

מיידית. כשתיישם את הכלים המעשיים (והקלים לביצוע) שנלמד בקורס

תבחין מיידית בשיפור – כבר מהגולשים הראשונים באתר.


לא רק דפי נחיתה

את כל המידע רב הערך שנלמד תוכל ליישם לא רק בדפי הנחיתה שלך.
השיטות, הנוסחאות והטיפים שבקורס יהפכו גם את המודעות שלך, הניוזלטרים שלך,סרטוני הוידאו שלך (כן, כן, גם סרטוני וידאו!) וכל תקשורת עם הלקוחות (אפילו שיחת מכירה אישית אחד-על-אחד) –
למשכנעת יותר, יעילה יותר, ומכניסה יותר.

 

נ.ב.
זה יכול להיות אירוע משנה חיים עבורך ועבור העסק שלך.
השיטות, הכלים, והתובנות שתקבל בקורס, יכולים לחולל מהפך משמעותי בעסק שלך.
זכור: החוצץ היחיד בינך ובין ההצלחה שלך הוא…אתה.

אז אם אתה מתלבט מה לעשות – התשובה היא "לעשות"!